Nedir?

Bu blogda, iyi ya da kötü, günlük hayatta yaşadığım tüketici deneyimlerini anlatıyorum. İletişim için armutuzum{et}gmailkom

22 Nisan 2009 Çarşamba

Üçler market şaka gibi

Üçler market, hiçbir bilgim yok bu konuda, ama eminim dini sermayeli. Aynı Kiler market boşvermişliği, aynı iç karartıcı atmosfer, aynı yüzünde nur olmayan çalışanlar. 


Daha uzakta olmasına rağmen Migros'u kullanmaya çalışmama rağmen, bazen evime çok yakın diye Kurtuluş'taki Üçler'den alışveriş yapıyorum. Geçenlerde dondurulmuş ürünler dolabında Keskinoğlu göğüs fileto diye bir ürün vardı hoşuma gitti, alayım dedim, iki büyük paket birbirine plastik bir ambalaj ile tutturulmuştu ancak markette çalışmışlığım var ve bu ambalaj, prmosyon bandına hiç benzemiyordu.

Neyse, çalışan birkaç kişiye sordum ve "ikisini birlikte almanız gerekli" cevabını aldım. Sonunda promosyon olduğu ortaya çıktı ancak ben ısrar etmesem "aa ne demek canım" deyip vazgeçerdim. 

0 yorum: