Nedir?

Bu blogda, iyi ya da kötü, günlük hayatta yaşadığım tüketici deneyimlerini anlatıyorum. İletişim için armutuzum{et}gmailkom

5 Şubat 2009 Perşembe

Cremaria Milano, tarihin en başarılı dondurması

Dondurma değil gelato öncelikle. İtalyan dondurması. Roma dondurması denen. Hatta hakiki Roma dondurması denen. Kıvamı, dondurma kadar sert değil. İçeriksel farkı nedir bilmiyorum. İlgilenmiyorum da işin fenası. O fıstıklı ve çikolayalı gelatoları yedikten sonra sizin de ilgileneceğinizi zannetmiyorum.

Ben sizi ekşi'de okuyup geldim dedikten sonra bir ilgi alaka oldu ki, şaşırmadım desem yalan olur. Hemen şirket bilgileri ile karışık bir dondurma oryantasyonu yapıldı, ayrı ayrı plastik kaşıklarla çeşitler tattırıldı. İnternette kendilerinden bahsedilen yerler anlatıldı, dondurmaların içerikleri ile ilgili bilgi verildi. Sonuçta 18 ytl verip yarım kilo gelato aldım. Zaten niyetliydim ama niyetli girmese idim, alıp çıkardım yine, ikna etmeye çalışmadan ikna ettiler. Böyle bir acayip işte.

Gelato'lar kadar (ki baileys, tiramisu, rom, limon, çikolata ve fıstık yedim, fıstık ve çikolatanın tadına inanamadım) bu müşteri ile olan yakın ilgileri de beni çekti. Pazarlama taktiği ise öyle olsun, beni daimi müşterileri yaptılar işte.



0 yorum: