Nedir?

Bu blogda, iyi ya da kötü, günlük hayatta yaşadığım tüketici deneyimlerini anlatıyorum. İletişim için armutuzum{et}gmailkom

11 Şubat 2009 Çarşamba

Migros sanal market ve gelmeyen piller

Pazar günü, Migros Sanal Market'ten aylık alışverişimi yaptım. Alternatif ürün istiyorum dememe rağmen tavuk gibi en temel ürünlerin bile eksik gelişini bırakayım, faturaya eklenen Duracell altılı kalem pil paketten çıkmadı. 


Müşteri hizmetlerini aradım, durumu anlattım, cep telefonum doğrulandı ve ger, aranacağım bilgisi verildi. Bugün, yani perşembe sabahı saat 9:30 gibi bilmediğim bir numaradan arandım ve sipariş görevlisi kapımda olduğunu, kapıyı açmamı söyledi. Skor bir, bana haber vermeden evime gelinmesi. 

Ne zaman evde olabileceğimi bilmediğimi ve evde olunca müşteri hizmetlerini arayacağımı söyledim, müşteri hizmetlerini aramayın, beni bu numaradan arayın dendi. Skor iki, Migros kadar büyük bir firmanın elemanının, müşteri hizmetlerini aradan çıkarmamı istemesi. 

Bu akşam arayıp siparişimin ücretinin kartıma iade edilmesini isteyeceğim. Gelişmelerden haberdar edeceğim.


0 yorum: