Nedir?

Bu blogda, iyi ya da kötü, günlük hayatta yaşadığım tüketici deneyimlerini anlatıyorum. İletişim için armutuzum{et}gmailkom

18 Nisan 2009 Cumartesi

Benden ne istedin kablo internet?

Şimdilerde uydunet diye tekrar pazarlanmaya çalışılan, yıllardan beri kablonet diye bildiğimiz kablo internet, aslında ADSL'den daha yeni, daha modern ve daha güçlü bir teknoloji. Tabii altyapı çalışması yapılırsa. Kablo internet, bazen bir günden uzun süren kesintileri, günde 8 kere gidip gelmesi, her arayışımda papağa gibi sadece "bölgenizde teknik bir çalışma var" deyişi sayesinde beni kaybetti. 10 yıldır kablo internet için durmadan WOM yaptım, herkese ne kadar iyi bir teknoloji olduğunu anlattım. Ancak telefonda "aboneliğimi bitirmek istiyorum" dediğimde bir "neden?" sorusu bile duyamadım. Aferin Türksat, batasın inşallah Türksat. 

0 yorum: